۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 998278

با وجود شایعات منتشر شده قرارداد دروازه‌بان بوسنیایی استقلال فسخ نشده است.

رد شایعه عجیب درباره گلر بوسنیایی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ودران کیوسفسکی دروازه‌بان بوسنیایی که بعد از پیوستن به استقلال اخبار و حواشی زیادی را حول این باشگاه به وجود آورده، یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استقلال شده است.

مدیران استقلال در شرایطی که برای این بازیکن آفر (پیشنهاد) رسمی ارسال کردند و به منزله قرارداد محسوب می‌شود، هنوز زمینه را برای حضور کیوسفسکی در تهران فراهم نکرده‌اند. با توجه به اینکه استقلال در پست دروازه نفرات زیادی را در اختیار دارد و مهم‌تر از همه اینکه سیدحسین حسینی بهترین گلر فصل گذشته لیگ برتر هم یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده، هواداران نسبت به جذب دروازه‌بان بوسنیایی مواضع زیادی گرفتند.

در چنین شرایطی طی یکی دو روز شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد کیوسفسکی از سوی مسئولان استقلال مطرح شد که این موضوع صحت ندارد.

استقلالی‌ها در صدد هستند در صورتی که سرمربی تیم بخواهد سیدحسین حسینی را به عنوان گلر اول خود معرفی کند، کیوسفسکی را در صورت امکان به تیم دیگری قرض بدهند که این هم منوط به داشتن پیشنهاد از باشگاه‌های دیگر است.

با همه تفاسیر، قرارداد گلر بوسنیایی استقلال همچنان پابرجاست و فسخ یک‌طرفه آن می‌تواند تبعات سنگینی به همراه داشته باشد و مدیران استقلال هم با علم به این موضوع قصدی برای فسخ یک‌طرفه ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.